مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:102020-11-29پزشكي

تعطیلی بازارچه تاناکورا برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بازرسین بهداشت محیط با حضور در بازار تاناکورا در خیابان شهدای سنندج، ضمن بازدید از مکان مذکور و نظارت بر تعطیلی مغازه های این مکان، - ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بازرسین بهداشت محیط با حضور در بازار تاناکورا در خیابان شهدای سنندج، ضمن بازدید از مکان مذکور و نظارت بر تعطیلی مغازه های این مکان، تذکرات لازم را به نگهبان بازار مربوطه جهت عدم بازگشایی تا پایان زمان محدودیت اعلام کردند.

آرزو فلاحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اکیپ های نظارتی و بازرسی مرکز بهداشت سنندج، طی چهار روز گذشته در قالب 9 تیم از 52 مکان تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، 2 اداره، 14 مطب، 2 دفتر خدماتی و پنج مورد از شعب بانک ها بازدید کردند.

وی با اشاره به پلمب چهار مکان به جهت اهمال و تخطی در اجرای موازین بهداشتی، افزود: در طی این بازرسی ها چهار مکان صلاحیت بهداشتی جهت ارایه خدمات را دریافت کرده و هشت مکان نیز به علت تخلف از اجرای کامل پروتکل های بهداشتی، اخطار 24 ساعته دریافت کردند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ادامه گفت: در مدت زمان یاد شده، چهار مورد شکایات مردمی در سامانه 190 ثبت و تعداد 13 مورد اخطاریه صادر شده که مورد پیگیری لازم قرار گرفته و یک واحد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی بازارچه تاناکورا برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا

تعطیلی بازارچه تاناکورا برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا