مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-29سياسي

اوحدی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی را تسلیت گفت


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن پیام سعید اوحدی رییس بنیاد شهید به این شرح است: انا لله و انا الیه راجعون فَآتَاهُمُ اللَّهُ ثَوَابَ الدُّنْیا وَحُسْنَ ثَوَابِ الْآخِرَهِ وَاللَّهُ یحِبُّ الْمُحْسِنِینَ (آیه 148 سوره آل عمران) درگذشت روحانی عالی قدر حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

آن روحانی گران قدر سال های گهربار عمر خویش را خالصانه و متعهدانه در مسیر حق و حقیقت و خدمت به اسلام و انقلاب و همچنین خانواده معزز شهدا و ایثارگران سپری نمودند.

ایشان در ترویج فرهنگ دینی و اخلاقی و آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی و همچنین گسترش و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت با خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدامات ارزشمندی داشته اند.

عالم وارسته ای که همواره چه پیش از انقلاب و به ویژه پس از انقلاب با تأسی از امام خمینی (ره) و (مدظله العالی) و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوحدی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی را تسلیت گفت

اوحدی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی را تسلیت گفت