مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-29سياسي

انتقامی سخت برای ترورکنندگان شخصیتی و فیزیکی


ستاد مردمی در امتداد روح الله (ره) استان کرمانشاه در پی ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده و حمله رسانه های معاند به ماموستا ملا قادر قادری بیانیه ای صادر کرده است.

- کرمانشاه-ستاد مردمی در امتداد روح الله (ره) استان کرمانشاه در پی ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده و حمله رسانه های معاند به ماموستا ملا قادر قادری بیانیه ای صادر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ستاد مردمی در امتداد روح الله (ره) استان کرمانشاه در پی ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده و حمله رسانه های معاند به عالم وارسته ی اهل سنت و امام جمعه پاوه ماموستا ملا قادر قادری بیانیه ای صادر کرده است.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله قاصم الجبارین وَ لا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ (آل عمران / 169) انقلاب اسلامی ودیعه ای الهی است که حفظ و تعالی آن با مجاهدت مردانی محقق شده است که دل در گرو آرمان های پیر جماران خمینی کبیر (ره) و منویات با حضور جوانان متعهد و متخصص خواهیم ساخت.

همچنین از همه مسئولان لشکری و کشوری درخواست داریم تا در کوتاه ترین زمان ممکن به مجازات قطعی عاملان و آمران این جنایت مبادرت نموده و با انتقامی سخت اقتدار انقلاب اسلامی را به تصویر آورند تا برای همیشه فکر ضربه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقامی سخت برای ترورکنندگان شخصیتی و فیزیکی

انتقامی سخت برای ترورکنندگان شخصیتی و فیزیکی