مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:002020-11-29سياسي

خضریان: شاهد خدمات بیشتر غربگرایان بعد از خروج آمریکا از برجام به اروپا هستیم


نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه در سال 2018 تعداد 450 بازرسی و در سال 2019 تعداد 520 بازرسی از سوی آژانس انجام شده است، گفت: در قبال کم کاری غربی ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 9 آذر) و در جریان بررسی درخواست 200 نماینده مجلس برای دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و در موافقت با دو فوریت این طرح اظهار داشت: نمایندگان مجلس امروز تصمیم گرفتند اقداماتی انجام دهند که مردم از مجلس انقلابی انتظار دارند، زیرا با شعار نمی توان برخی امور را انجام داد و باید از ابزار نظارتی استفاده کرد.

وی افزود: در سال 2018 تعداد 450 مورد بازرسی از سوی بازرسان سازمان انرژی اتمی انجام شد و در آن زمان آمریکا در برجام حضور داشت؛ این در حالی است که در سال 2019 و همزمان با خروج آمریکا از توافق نامه، امتیازات بیشتری به غربی ها داده شد که بر این اساس 520 مورد بازرسی صورت گرفت.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: در قبال کم کاری غربی ها، خروج آمریکا از برجام و عدم رفع تحریم ها از سوی اروپا، شاهد ارائه خدمات بیشتر توسط افراد غربگرا بودیم.

خضریان گفت: شهید فخری زاده شهید روز چهارشنبه است نه جمعه، زیرا رهبر انقلاب در روز سه شنبه تاکید کردند مسیر حل تحریم ها نه از مسیر مذاکره عبور می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضریان: شاهد خدمات بیشتر غربگرایان بعد از خروج آمریکا از برجام به اروپا هستیم

خضریان: شاهد خدمات بیشتر غربگرایان بعد از خروج آمریکا از برجام به اروپا هستیم