مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-29اجتماعي

آمادگی نیروهای راهداری در 44 راهدار خانه در طرح زمستانی کرمانشاه


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آمادگی700 نیروی راهداری در 44 راهدار خانه جاده های استان در طرح زمستانی خبر داد.

- فریبرز کرمی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح زمستانی راهداری هر ساله از 15 آذر آغاز می شود و تا پایان بارش ها ادامه دارد اما به دلیل ورود سامانه های بارشی در سال جاری زودتر از هر سال نیروهای راهداری در راهدارخانه ها مستقر شده اند.

وی با اشاره به فعالیت 44 راهدارخانه بین شهری در راه های استان کرمانشاه، افزود: 700 نیروی راهداری برای طرح زمستانی در 35 راهدارخانه ثابت و 9 راهدارخانه سیار حضور دارند و 200 نفر نیروی پشتیبان برای آنها در نظر گرفته شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیان کرد: برابر استانداردها هر 40 کیلومتر معمولاً باید یک اکیپ کامل راهداری با سه دستگاه گریدر، سه تیغه برف روبی، سه نمک پاش، بولدوزر، ماشین آلات سبک و 30 تا 40 نفر نیرو مستقر باشد که در استان کرمانشاه برای این منظور هر 161 کیلومتر یک اکیپ در راه ها مستقر شده است.

کرمی ادامه داد: 470 ناوگان سبک و سنگین در قالب 44 اکیپ راهداری آماده انجام مأموریت هستند و 45 هزار تن شن و نمک برای فصل سرما و بارش برف تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی نیروهای راهداری در 44 راهدار خانه در طرح زمستانی کرمانشاه

آمادگی نیروهای راهداری در 44 راهدار خانه در طرح زمستانی کرمانشاه