مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-29سياسي

کاهش بستری های کرونا در ایلام/رسانه ها دنبال امیدآفرینی باشند


استاندار ایلام با اشاره به کاهش بستری های کرونا در ایلام در محدودیت های کرونایی، گفت: در این شرایط باید با انعکاس اخبار مناسب و امیدبخش به دنبال امید آفرینی در بین مردم باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کنم.

وی، از عملکرد ستاد استانی مبارزه با کرونا ابراز رضایت کرد و گفت: امروز با همکاری خوب مردم و پای کار بودن مسئولان درگیر در کار ستاد استانی مبارزه با کرونا و با اعمال محدودیت های جدید خوشبختانه توفیقات بسیار خوبی حاصل شده است که می طلبد در رسانه ها بر روی آن مانور زده شود و باعث امیدواری بیشتر مردم برای تداوم همکاری ها تا ریشه کنی کرونا شود.

استاندار ایلام افزود: اینکه بالای 90 درصد محدودیت ها در بازار رعایت می شود و یا 97 درصد دستگاه های اجرایی مصوبات را اجرا می کند و در بحث محدودیت های شبانه بیش از 95 درصد رعایت شده، اینها به معنای موفقیت در بحث کرونا است.

اجرای طرح مهم غربالگری محله ای با محوریت بسیج و سپاه در ایلام سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه در دو هفته گذشته رکورد بیش از 400 بستری کرونا در استان ثبت و تعداد مرگ و میر نیز به 11 نفر رسیده بود، گفت: امروز خوشبختانه همکاری و همدلی مردم و مسئولان در مبارزه با کرونا جواب داده است تا در حال حاضر تقریباً میزان بستری های کرونا در استان به نصف یعنی حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بستری های کرونا در ایلام/رسانه ها دنبال امیدآفرینی باشند

کاهش بستری های کرونا در ایلام/رسانه ها دنبال امیدآفرینی باشند