مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-29اجتماعي

همه روستاهای بالای بیست خانوار قم دارای آسفالت هستند


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم گفت: هیچ روستای بالای بیست خانوار جمعیتی در استان نداریم مگر اینکه مسیرهای دسترسی به آن ها آسفالت شده است .

- ایسنا/قم مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم گفت: هیچ روستای بالای بیست خانوار جمعیتی در استان نداریم مگر اینکه مسیرهای دسترسی به آن ها آسفالت شده است .

محمدحسن کلهری امروز در بازدید فرمانده انتظامی استان از مرکز مدیریت حمل ونقل راه های استان، با بیان اینکه در سطح استان قم افزون بر 1700 کیلومتر راه قرار دارد اظهار داشت: از این حجم راه ها قریب 30 درصد آن آزادراه و بزرگراه است.

کلهری با بیان اینکه بیشترین سرانه آزادراهی و بزرگراهی کشور در استان قم قرار دارد، ابراز کرد: توجه به بخش دیگری از آمارها در خصوص وضعیت راه ها و همچنین شبکه حمل ونقلی استان، می تواند ما را در اشراف بر جایگاه استان در این مورد یاری دهد .

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم خاطرنشان کرد: استان قم به لحاظ شاخص نفر، کیلومتر و مسافر جابجا شده با سامانه حمل ونقل عمومی در سطح راه های استان، در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه میزان بار حمل شده بر اساس تن-کیلومتر درمحورهای استان قم نیز دررتبه نخست کشور جای دارد، اضافه کرد: نگاه کارشناسانه به این آمارها و تعداد بالای ترددکنندگان راه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه روستاهای بالای بیست خانوار قم دارای آسفالت هستند

همه روستاهای بالای بیست خانوار قم دارای آسفالت هستند