مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-29اجتماعي

مشکل خاصی از آبگرفتگی معابر سطح شهر نداشتیم


معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت : با تلاش پرسنل زحمتکش شهرداری کرمانشاه با وجود بارندگی در 24 ساعت گذشته، مشکل خاصی از آبگرفتگی معابر سطح شهر نداشتیم .

-  خسرو عیساییان  امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرماشاه،  با اشاره با بارندگی های مداوم در شبانه روز گذشته ، اظهار داشت : با توجه به حجم بارش قابل توجه در کرمانشاه همه نیروهای ستادی و خدماتی در معاونت خدمات شهری ،مناطق 8 گانه و نواحی مربوطه به همراه سازمانهای خدماتی به صورت آماده باش هستند .

وی افزود:شهرداری کرمانشاه با توجه به بارندگیهای چند روز اخیر تمهیدات لازم و مناسبی را در نظر گرفته است و با هماهنگی مناطق 8 گانه اقدام به پاکسازی و لایروبی کانالهاو مسیلها در چند مرحله نموده است .

ضمن اینکه این کانالها به صورت مستمر کنترل و در صورت لزوم پاکسازی می شوند .

عیساییان با اشاره به محدودیتهای تعطیلی شهر کرمانشاه گفت : نیروهای زحمتکش اجرایی در حوزه مدیریت شهری جزو نیروهای بدون تعطیلی هستند و نه تنها تعطیل نیستند بلکه در راستای رفاه  حال  شهروندان عزیز کرمانشاهی و شرایط جوی حاکم در استان خدمات ویژه تری انجام می دهند .

عیساییان تاکید کرد: نیروهای اجرایی خدمات شهری به صورت 24 ساعته و در هر شرایطی برای ارائه خدمات به جامعه شهروندی  حضور دارند به صورتیکه در روزهای عاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل خاصی از آبگرفتگی معابر سطح شهر نداشتیم

مشکل خاصی از آبگرفتگی معابر سطح شهر نداشتیم