مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-29اجتماعي

نجات کوهنورد زنجانی از ارتفاعات کوه های بلقیس آذربایجان غربی


مسئول امداد و نجات کوهستان هلال احمر استان زنجان، از نجات سه کوهنورد مفقودی از جمله یک کوهنورد زنجانی در کوه بلقیس آذربایجان غربی خبر داد.

- ایسنا/زنجان مسئول امداد و نجات کوهستان هلال احمر استان زنجان، از نجات سه کوهنورد مفقودی از جمله یک کوهنورد زنجانی در کوه بلقیس آذربایجان غربی خبر داد.

ولی مرادخانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سه کوهنورد اهل استان های گلستان، زنجان و آذربایجان شرقی روز پنج شنبه (6 آذرماه) در هوای برفی برای صعود به کوه بلقیس به شهرستان تکاب سفر کرده بودند که در ارتفاعات این کوه مفقود شدند، افزود: بنا بر اعلام هلال احمر استان آذربابجان غربی، این کوهنوردان بعد از 12 ساعت جست وجو پیدا شدند.

وی با بیان اینکه دو تیم شامل تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر و هیئت کوهنوردی شهرستان تکاب، بلافاصله پس از اطلاع از مفقود شدن این کوهنوردان وارد عمل شده و از ساعت 8 صبح روز شنبه (8 آذرماه) عملیات جست وجو برای یافتن آن ها را آغاز کردند، گفت: تیم های امداد و نجات کوهستان برای یافتن این کوهنوردان از چند مسیر مختلف به ارتفاعات کوه بلقیس صعود کردند تا نفرات مفقودی پیدا شوند که در نهایت اوایل شب روز شنبه (8 آذرماه) موفق به پیدا کردن یکی از کوهنوردان استان گلستان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات کوهنورد زنجانی از ارتفاعات کوه های بلقیس آذربایجان غربی

نجات کوهنورد زنجانی از ارتفاعات کوه های بلقیس آذربایجان غربی