مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:302020-11-29سياسي

ظریف در پیامی درگذشت محمدعلی شهیدی محلاتی را تسلیت گفت


وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت حجت الاسلام محمدعلی شهیدی محلاتی را تسلیت گفت و افزود: ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی از خصلت های بارز آن عزیز سفر کرده است که به یادگار و ماندگار باقی خواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را تسلیت گفت.

متن پیام ظریف به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون  ارتحال حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه، معاون سابق رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین معاون پیشین کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه موجب تاثر و تالم بسیار اینجانب و همکارانم در وزارت امور خارجه شد.

  سوابق و خدمات درخشان آن روحانی وارسته، خلیق و پرتلاش در عرصه های مختلف در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین تلاش های خستگی ناپذیر ایشان در دوره خدمت به خانواده عزیز و مکرم شاهد و ایثارگر و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و دفاع از  آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی از خصلت های بارز آن عزیز سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف در پیامی درگذشت محمدعلی شهیدی محلاتی را تسلیت گفت

ظریف در پیامی درگذشت محمدعلی شهیدی محلاتی را تسلیت گفت