مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-29اجتماعي

آبگرفتگی پل پادنای سمیرم تردد در چند روستا را مختل کرد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آبگرفتگی پل پادنای سمیرم به دنبال بارش های دو روز اخیر تردد چند روستا را با اختلال رو به رو کرد.

- منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام بارشهای دو روز گذشته دراستان اصفهان اظهار داشت: در شبانه روز گذشته میزان بارش 17 میلی متر در سمیرم، 13 میلی متر در فریدونشهر، 12 میلی متر در چادگان، 6.

2 میلی متر در کبوترآباد، هفت میلی متر در میمه، هفت میلی متر در نجف آباد، 6.

2 میلی متر در داران و اردستان و 4.

2 میلی متر در اصفهان ثبت شد.

وی افزود: سامانه بارشی از دو روز گذشته سراسر استان اصفهان را در بر گرفت و با توجه به هشدارهای قبلی تاکنون منجر به خسارتی نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به افت دما در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان تصریح کرد: وضعیت ابری و بارش برف در ارتفاعات پشتکوه فریدونشهر پیش بینی می شود و این بارش ها تا امشب در مناطق غرب و جنوب و شمال استان اصفهان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: جاده های استان اصفهان باز است و تنها پلی در پادنای شهرستان سمیرم دچار آبگرفتگی شد که تردد در چند روستا را مختل کرد.

شیشه فروش به استقرار عوامل امدادی در 253 پایگاه هلال احمر، فوریت های پزشکی، پلیس راه و راهدارخانه ها اشاره ای داشت و گفت: 20 هزار تن شن برای بازگشایی راه ها در شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگرفتگی پل پادنای سمیرم تردد در چند روستا را مختل کرد

آبگرفتگی پل پادنای سمیرم تردد در چند روستا را مختل کرد