مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-29سياسي

مردم برای مراجعه به مراکز قضایی، نوبت اینترنتی دریافت کنند


دادگستری استان از مردم خواست تا در شرایط کنونی از هر گونه مراجعه غیرضروری به مراکز قضایی خودداری کنند و در صورت نیاز، حتما نسبت به اخذ نوبت از سامانه اینترنتی اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، دادگستری استان طی اطلاعیه ای از شهروندان گرانقدر درخواست کرد تا در شرایط کنونی از هرگونه مراجعه غیر ضروری به مراکز قضایی جدا خودداری فرمایند.

در این اطلاعیه آمده است در راستای اجرایی شدن دستورالعمل های بهداشتی و با هدف حفظ سلامتی مراجعان محترم و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا ، از شهروندان گرانقدر درخواست می شود از هرگونه مراجعه غیرضروری به مراکز قضایی و آغاز فرایندهای جدید حقوقی در شرایط کنونی جدا خود داری فرمایند و درصورت نیاز قبل از مراجعه، نسبت به اخذ نوبت از سامانه اینترنتی اقدام فرمایند.

براین اساس مراجعان محترم کلیه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی درسطح استان، شعب شوراهای حل اختلاف در مشهد و شعب دادگاه مستقر در مجتمع قضایی حضرت امام خمینی(ره) - مجتمع قضایی شهید مطهری(خانواده) - مجتمع قضایی عدالت و مجتمع اجرای احکام مدنی در مشهد می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی adliran.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم برای مراجعه به مراکز قضایی، نوبت اینترنتی دریافت کنند

مردم برای مراجعه به مراکز قضایی، نوبت اینترنتی دریافت کنند