مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-29اجتماعي

آمادگی شهرداری شیرین سو برای مقابله با بحران های احتمالی


دبیر ستاد مدیریت بحران و مسئول واحد خدمات شهری شهرداری شیرین سو از آمادگی کامل این شهرداری برای مقابله با هر گونه بحران احتمالی همزمان با بارندگی ها خبر داد.

- حسین عالمی در گفت وگو با ایسنا، از آمادگی شهرداری برای خدمات رسانی در روزهای بارانی و برفی خبر داد و اظهار کرد: همه ماشین آلات و تجهیزات مدیریت بحران شهرداری به روز رسانی شده و آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

وی افزود: اعضای کارگروه سیلاب ستاد مدیریت بحران شهر از ابتدای سال جاری در چندین جلسه کارشناسی به موضوع سیلاب ها و روان آب های شهر شیرین سو پرداخته اند و اقدامات لازم پیشگیرانه در این باره انجام شده است و در حال حاضر نیز آمادگی مقابله با هر گونه بحران را دارند.

عالمی با اشاره به محدود بودن امکانات بیان کرد: تجهیزات شهرداری به تنهایی نمی تواند جوابگوی بحران های احتمالی باشد بنابراین این شهرداری با عقدقرارداد با بخش خصوص تمهیدات لازم را اتخاذ کرده و پیش بینی های احتمالی را انجام داده است.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری شیرین سو در ادامه با اشاره به آمادگی واحد خدمات شهری خاطرنشان گرد: نیروهای شهرداری به طور مداوم و مستمر از نقاط بحران خیز شهر بازدید به عمل می آورند تا در صورت نیاز با سرعت عمل وارد کار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شهرداری شیرین سو برای مقابله با بحران های احتمالی

آمادگی شهرداری شیرین سو برای مقابله با بحران های احتمالی