مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-29اجتماعي

فعالیت در بحران برای جلوگیری از بحران/ هواشناسی بدون تعطیلی در سنگر خدمت


در حالی حدود 10 ماه از آغاز همه گیری ویروس کرونا در کشور می گذرد و در اغلب دستگاه های اجرایی کشور محدودیت های هوشمند و دورکاری اعمال شده است که کارشناسان هواشناسی همچون دوران دفاع مقدس برای پایش جو و مدیریت بحران های جوی به صورت شبانه روزی و بدون محدودیت .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان در حالی حدود 10 ماه از آغاز همه گیری ویروس کرونا در کشور می گذرد و در اغلب دستگاه های اجرایی کشور محدودیت های هوشمند و دورکاری اعمال شده است که کارشناسان هواشناسی همچون دوران دفاع مقدس برای پایش جو و مدیریت بحران های جوی به صورت شبانه روزی و بدون محدودیت های کاری در تمامی شهرهای کشور پای کار هستند.

معاون فنی، شبکه دیدبانی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: درست چهل سال قبل وقتی رژیم بعث عراق به مرزهای سرزمینی کشور تعدی کرد و آتش جنگ هشت ساله را شعله ور ساخت، کارشناسان هواشناسی دوشادوش رزمندگان اسلام در مناطق جنگی حاضر شدند و با پایش شرایط جوی این مناطق، کمک زیادی به مدیریت عملیات های جبهه کردند.

فرح محمدی افزود: اگر چه در آن شرایط بسیاری از فعالیت های کاری به ویژه اداری در این مناطق و سایر مناطق کشور مختل شده بود اما فعالیت کاری دیدبانان هواشناسی کشور دو چندان شد طوری که آن ها علاوه بر پایش وضعیت جوی شهرهای کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت در بحران برای جلوگیری از بحران/ هواشناسی بدون تعطیلی در سنگر خدمت

فعالیت در بحران برای جلوگیری از بحران/ هواشناسی بدون تعطیلی در سنگر خدمت