مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-29اقتصادي

در تردد با تاکسی های شهری، با ست به سلامت!


پرداخت الکترونیک با موبایل به حدی فراگیر شده که ظرف دو سه سال اخیر حوزه پرداخت کرایه تاکسی را هم نشانه رفته و از بازار پرداخت آن، سهم گرفته است.

- پرداخت الکترونیک با موبایل به حدی فراگیر شده که ظرف دو سه سال اخیر حوزه پرداخت کرایه تاکسی را هم نشانه رفته و از بازار پرداخت آن، سهم گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام اپلیکیشن ست ، در همین راستا و در تلاش برای کاهش مخاطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا برای شهروندان، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران (فاوا) با مشارکت سازمان تاکسیرانی، سامانه ای را با هدف یکپارچه‏ سازی پرداخت کرایه تاکسی از طریق QR Code راه اندازی کرده که به شهروندان تهرانی امکان می‏ دهد تا با نصب اپلیکشن‏ های مختلف پرداختی از جمله اپلیکیشن ست، نسبت به پرداخت سریع و آنی مبلغ کرایه همراه با رعایت پروتکل‏ های بهداشتی اقدام نمایند.

انتظار می‏ رود اجرای این طرح که راحتی بیشتر کاربران در پرداخت الکترونیکی کرایه را هدف گرفته است، علاوه بر حفاظت از سلامت شهروندان تهرانی، رشد سریع تر کاربران این فناوری و هم افزایی در میان برنامه های پرداخت الکترونیکی مبتنی بر تلفن همراه را نیز به دنبال داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تردد با تاکسی های شهری، با ست به سلامت!

در تردد با تاکسی های شهری، با ست به سلامت!