مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:202020-11-29اقتصادي

قیمت مرغ در یزد 20 هزار تومانی می شود/تولید روزانه90 تن مرغ در استان


رییس جهاد کشاورزی یزد با اشاره به روند نزولی قیمت مرغ در این استان، گفت: نرخ مرغ در استان یزد ظرف یک هفته آینده به حدود 20 هزار تومان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سیدجمال سجادی پور با اشاره به وضعیت بازار به ویژه بازار مرغ در استان، اظهار کرد: یزد از جمله استان هایی است که در زمینه تولید مرغ مشکل چندانی ندارد و همواره تولید مازاد بر نیاز داشته و اکنون نیز شرایط استان یزد نسبت به سایر استان ها مناسب تر است.

وی با اشاره به این که در استان یزد ظرفیت حدود 57 میلیون قطعه جوجه ریزی در سال وجود دارد، افزود: در شرایط معمولی سالانه حدود 34 میلیون قطعه جوجه ریزی انجام می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: از پنجم آبان تا پنجم آذر نیز در یزد با توجه به کمبود مرغ، دو میلیون و 580 هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده است.

سجادی پور با بیان این که در استان یزد روزانه بین 70 تا 90 تن مرغ تولید می شود، تصریح کرد: در مقطعی 2.

5 میلیون نهاده مورد نیاز مرغداران تامین ارز نشد و از اول تیرماه تا نیمه شهریور ماه نتوانستیم کنجاله سویا به مرغداران برسانیم بنابراین جوجه ریزی بسیار کاهش یافت و تبعات آن امروز در بازار هویداست.

وی با اشاره به تلاشی که برای تامین امنیت خاطر مرغداران صورت گرفت، افزود: از اول مهرماه برای واحدهای مرغ تخمگذار و از اول آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مرغ در یزد 20 هزار تومانی می شود/تولید روزانه90 تن مرغ در استان

قیمت مرغ در یزد 20 هزار تومانی می شود/تولید روزانه90 تن مرغ در استان