مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:202020-11-29سياسي

هیچ اداره ای در خراسان رضوی به صورت مطلق تعطیل نمی شود


استاندار خراسان رضوی ضمن بیان اینکه هیچ اداره ای به صورت مطلق تعطیل نمی شود، گفت: طرح منع تردد شبانه تاکنون در استان بیش از 80 درصد موفقیت را در برداشته است.

- محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که در محل استانداری برگزار شد، ضمن محکوم کردن ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده گفت: بررسی های اولیه در سطح استان نشان می دهد میزان بستری ها و فوتی ها در هفته گذشته روند نزولی داشته است.

وی با اشاره به طرح منع تردد شبانه از ساعت 21 تا 4 بامداد در شهرهای قرمز از جمله مشهد بیان کرد: این طرح با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی تاکنون بیش از 80 درصد موفقیت را در استان به دنبال داشته است.

استاندار خراسان رضوی متذکر شد: بر اساس بازدیدهای صورت گرفته از مراکز صنفی و تجاری، همچنان باید تمرکز بیشتری بر حوزه نظارت و بازرسی وجود داشته باشد و اعمال قانون افراد محدود متخلف و بی تفاوت به محدودیت های ابلاغ شده تشدید شود.

معتمدیان افزود: با توجه به محدودیت هایی که در بخش امکانات بیمارستانی وجود دارد باید در حوزه اطلاع رسانی و پیشگیری در بین توده مردم استان تلاش های بیشتری صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود دورهمی های خانوادگی را عامل بسیار مهمی در ابتلاء به کرونا دانست و ابراز کرد: یکی از مهمترین حوزه هایی که باید مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ اداره ای در خراسان رضوی به صورت مطلق تعطیل نمی شود

هیچ اداره ای در خراسان رضوی به صورت مطلق تعطیل نمی شود