مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:152020-11-29سياسي

پیام های یک ترور برای توقف توسعه علمی کشور


ترور یکی دیگر از دانشمندان ایرانی در ادامه سلسله ترورهای زنجیره ای، پیام های مهمی در خود دارد که بدون توجه به آنها نمی توان پی به ابعاد این ترور برد.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس، یادداشت میهمان- علی رضایی: ترور یکی دیگر از دانشمندان ایرانی در ادامه سلسله ترورهای زنجیره ای، پیام های مهمی در خود دارد که بدون توجه به آنها نمی توان پی به ابعاد این ترور برد.

اینکه تروریست ها پس از ترور سردار سلیمانی که فرمانده اصلی مبارزه با تروریسم در منطقه بود، برای ترور یکی دیگر از دانشمندان هسته ای کشور گام برداشته و در عمل، چهره های علمی کشورمان را هدف قرار می دهند، نشانه آن است که هم قدرت سخت و هم قدرت نرم ایران برای تروریست ها غیرقابل تحمل بوده و جریان ترور، نگران پیشرفت های ایران در مسیر علمی است و دیگر اتهامات درباره نفوذ نظامی، بهانه ای برای توقف این پیشرفت محسوب می شود.

ترور مرد شماره یک تحقیقات علمی و هسته ای کشور که آخرین پروژه تحت مدیریت او مربوط به درمان بیماری همه گیر کرونا بوده است، شلیک مستقیم به سلامت ایرانیان و رشد علمی کشوری است که حتی در شرایط تحریم نیز یکی از کشورهای خبرساز در زمینه تولید علم به شمار می رود.

ترور صورت گرفته اما با وجود همه ادعاهای رقبای منطقه ای ایران در مسیر پیشرفت های علمی، گامی حقیرانه برای توقف کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های یک ترور برای توقف توسعه علمی کشور

پیام های یک ترور برای توقف توسعه علمی کشور