مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:152020-11-29سياسي

طرح «اقدام راهبردی لغو تحریم ها» سطح بالایی از منافع ملی را تامین می کند


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها سطح بالاتری از منافع ملی تامین می شود.

- عباس مقتدایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به تصویب دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها،گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مفاد این طرح را به صورت دقیق بررسی می کند و ما به دنبال آن هستیم که با طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، سطح بالاتری از منافع ملی را تامین کنیم.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایطی که فشار کشورهای غربی به ویژه آمریکا به کشورمان بسیار زیاد شده و آنان نسبت به تعهدات خود و معاهدات بین المللی پایبند نیستند، لازم است این طرح در مجلس به تصویب برسد.

مقتدایی گفت: به نظر می رسد حداقل بخشی از بدنه دولت، انگیزه و تحرک لازم برای احقاق حقوق کشور را نداشته اند و به همین دلیل مجلس با تدوین طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها تلاش می کند تا تحرکات لازم را در بدنه دولت برای احقاق حقوق ملت در برابر کشورهای غربی ایجاد کند.

وی اظهار داشت: ما در طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها وظایفی را برای دولت در نظر گرفته ایم و بر روند فعالیت های آنان نظارت خواهیم کرد و به دنبال دستیابی حداکثری به منافع مردم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «اقدام راهبردی لغو تحریم ها» سطح بالایی از منافع ملی را تامین می کند

طرح «اقدام راهبردی لغو تحریم ها» سطح بالایی از منافع ملی را تامین می کند