مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-29سياسي

اظهارات موافقان و مخالفان طرح دو فوریتی اقدام برای لغو تحریم ها


در شرایط دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها تصویب شد که موافقان آن بر لزوم توقف اجرای پروتکل الحاقی تاکید داشته و مخالفان این طرح را واکنش قاطعی برای مقابله با اقدامات آمریکا نمی دانستند.

- در شرایط دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها تصویب شد که موافقان آن بر لزوم توقف اجرای پروتکل الحاقی تاکید داشته و مخالفان این طرح را واکنش قاطعی برای مقابله با اقدامات آمریکا نمی دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) موافقت کردند که طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها به صورت دو فوریتی مورد بررسی قرار گیرد.

در جریان بررسی تقاضای رسیدگی به طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی به عنوان اولین مخالف اظهار کرد: نام طرح، اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها است اما در آن محتوایی برای این کار دیده نشده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کمیسیون امنیت ملی جلساتی برای بررسی این طرح تشکیل داد اما اقدام راهبردی و فوری برای پاسخ به ترور شهید فخری زاده نیست.

پنج گام برای لغو محدودیت ها برداشته شد و آژانس هم روی پنج گام گزارش می دهد مبنی بر این که ایران سانتریفیوژهای جدید را نصب کرده و سطح غنی سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات موافقان و مخالفان طرح دو فوریتی اقدام برای لغو تحریم ها

اظهارات موافقان و مخالفان طرح دو فوریتی اقدام برای لغو تحریم ها