مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-29اقتصادي

بازار مرغ را از دست دلالان و واسطه ها در بخش عمده فروشی خارج کردیم


از روز دوشنبه هفته گذشته وزارت جهاد کشاورزی با همکاری وزارت صمت به بازار ورود و مرغ گرم و منجمد سالم با کیفیت را وارد بازار کرد، - وزیر جهادکشاورزی گفت: از روز دوشنبه هفته گذشته وزارت جهاد کشاورزی با همکاری وزارت صمت به بازار ورود و مرغ گرم و منجمد سالم با کیفیت را وارد بازار کرد، تقریبا می توان گفت که بازار را از دست دلالان و واسطه ها در بخش عمده فروشی، درآوردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم خاوازی در حاشیه نشست بررسی علل افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ اظهار کرد: عوامل تاثیرگذار بر قیمت مرغ، تخم مرغ و مواد پروتیینی در این نشست، مورد آسیب شناسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

به همه دستگاه های ذیربط، تکالیفی داده شد تا همه همکاران در وزارتخانه های صمت، جهاد کشاورزی و بانک مرکزی، گمرک و سازمان بنادر دست به دست هم دهند و قیمت محصولات پروتیینی را کنترل کنند تا مردم در این باره نگرانی نداشته باشند.

وی با اشاره به دستور رییس جمهوری به دو وزارتخانه جهاد کشاورزی و صنعت برای کنترل بازار مرغ، تصریح کرد: از روز دوشنبه، وزارت جهاد کشاورزی با همکاری وزارت صمت به بازار ورود و مرغ گرم و منجمد سالم با کیفیت را وارد بازار کرد، تقریبا می توان گفت که بازار را از دست دلالان و واسطه ها در بخش عمده فروشی، درآوردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مرغ را از دست دلالان و واسطه ها در بخش عمده فروشی خارج کردیم

بازار مرغ را از دست دلالان و واسطه ها در بخش عمده فروشی خارج کردیم