مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-29سياسي

از غربالگری مددجویان زندان ها در کرمان چه خبر؟


رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که 3700 مددجو مشمول اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان می شوند، گفت: در حال حاضر کاربرگ شماره یک مربوطه از سوی 3245 زندانی تنظیم و جمع آوری شده است.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که 3700 مددجو مشمول اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان می شوند، گفت: در حال حاضر کاربرگ شماره یک مربوطه از سوی 3245 زندانی تنظیم و جمع آوری شده است.

یدالله موحد در دیدار چهره به چهره با جمعیت مددجویان زندان مرکزی کرمان در راستای طرح پایش و غربالگری مددجویان زندان ها افزود: در حال حاضر 100 نفر از قضات استان کرمان درگیر اجرای این طرح هستند تا در فرصت 45 روزه تعیین شده برای اجرای این طرح، زمینه آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان استان فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای این طرح، قضات ضمن بررسی پرونده های مددجویان واجد شرایط از تمامی ارفاق های قانونی برای تغییر وضعیت زندانی و ایجاد زمینه آزادی آنها با استفاده از تخفیف مجازات، تعلیق مجازات، اعطای مرخصی و .

استفاده می کنند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان ضمن تقدیر از تلاش های دلسوزانه، مخلصانه و جهادگونه مدیران و کارکنان زندانهای استان کرمان عنوان کرد: استان کرمان در زمینه کاهش تعداد زندانیان رتبه برتر کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از غربالگری مددجویان زندان ها در کرمان چه خبر؟

از غربالگری مددجویان زندان ها در کرمان چه خبر؟