مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-29بين الملل

ملانیا ترامپ نگارش کتابی درباره خاطرات کاخ سفید را بررسی می کند


پس از آنکه بهترین دوست سابق ملانیا ترامپ، کتابی افشاگرانه منتشر کرد و در آن چهره منفی از دوست خود به تصویر کشید، ظاهراً بانوی اول آمریکا در حال سبک سنگین کردن نگارش خاطرات دوران حضور خود در کاخ سفید است و گفته شده که رییس جمهور هم وی را به انجام این کار تشویق می کند.

- پس از آنکه بهترین دوست سابق ملانیا ترامپ، کتابی افشاگرانه منتشر کرد و در آن چهره منفی از دوست خود به تصویر کشید، ظاهراً بانوی اول آمریکا در حال سبک سنگین کردن نگارش خاطرات دوران حضور خود در کاخ سفید است و گفته شده که رییس جمهور هم وی را به انجام این کار تشویق می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دیلی میل، منبعی به پیج سیکس گفته است که بانوی اول در حال برگزاری نشست هایی درخصوص فروش بالقوه کتابی درباره چهار سال حضور خود در کاخ سفید است.

به گفته منبع، ملانیا کارش تمام نشده و آن طور که انتظار می رود ساکت نمی نشیند، بلکه علاقمند به شانس پول درآوردن برای خود است.

ساکنان سابق کاخ سفید معمولاً فرصت های انتشار سودآور را ایجاد می کنند و اوایل این ماه هم منابع گفتند که به دونالد ترامپ، فروشی به ارزش تقریباً 100 میلیون دلار پیشنهاد شده است.

منبع مورد نظر به پیج سیکس گفت که ترامپ در حال تشویق همسرش به استفاده از موقعیت روی کاغذ آوردن تجربه اش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملانیا ترامپ نگارش کتابی درباره خاطرات کاخ سفید را بررسی می کند

ملانیا ترامپ نگارش کتابی درباره خاطرات کاخ سفید را بررسی می کند