مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-29بين الملل

تل آویو امروز طرح کاهش درآمدهای مالیاتی تشکیلات خودگردان فلسطین را تصویب می کند


کابینه سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی در نشست امروز (یکشنبه) خود کسر 600 میلیون شکِل از درآمدهای مالیاتی فلسطین را تصویب می کند.

- کابینه سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی در نشست امروز (یکشنبه) خود کسر 600 میلیون شکِل از درآمدهای مالیاتی فلسطین را تصویب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، در حالی که کابینه سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی در نشست امروز (یکشنبه) کسر 600 میلیون شکِل از درآمدهای مالیاتی فلسطین را تصویب می کند، مرکز پخش رژیم صهیونیستی امروز مدعی شد، مبلغ کسری دقیقا همان مبلغی است که تشکیلات خودگردان فلسطین به تروریست های زندانی در اسراییل و خانواده های آنها در سال 2019 پرداخت کرد.

این مرکز افزود: این تصمیم به دنبال دو نشستی که به تازگی با طرف فلسطینی برگزار شده و طی آن به طرف فلسطینی درباره این تصمیم اطلاع رسانی شد، اتخاذ شده است.

تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به طرح رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی، تمامی توافقنامه های امضا شده با طرف اسراییلی را لغو کرد و در حالی که می دانست درآمدهای مالیاتی که این رژیم به نمایندگی از آن دریافت می کند، حدود دو سوم بودجه اش را تشکیل می دهد، از دریافت آنها امتناع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو امروز طرح کاهش درآمدهای مالیاتی تشکیلات خودگردان فلسطین را تصویب می کند

تل آویو امروز طرح کاهش درآمدهای مالیاتی تشکیلات خودگردان فلسطین را تصویب می کند