مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-29سياسي

جمعی از دانشجویان نیشابوری در اعتراض به ترور شهید فخری زاده تجمع کردند + تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های نیشابور در اعتراض به ترور شهید فخری زاده و در انتقاد از سیاست های نرم دولت در برابر رفتار های سفاکانه دشمنان، - جمعی از دانشجویان نیشابوری در اعتراض به ترور شهید فخری زاده تجمع کردند + تصاویر جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های نیشابور در اعتراض به ترور شهید فخری زاده و در انتقاد از سیاست های نرم دولت در برابر رفتار های سفاکانه دشمنان تجمع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های نیشابور در اعتراض به ترور شهید فخری زاده و در انتقاد از سیاست های نرم دولت در برابر رفتار های سفاکانه دشمنان، تجمع کردند.

در این تجمع دانشجویان با سردادن شعار هایی مانند ترور منطق دشمنان ، مذاکره دیگر معنا ندارد ، با شهادت بیدارتر می شویم و .

به تروراین دانشمند هسته ای کشورمان، واکنش نشان دادند.

دانشجویان در پایان این تجمع، در اعتراض به سیاست های خصمانه آمریکا و اسراییل، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

در پی شهادت شهید محسن فخری زاده، معاون پژوهش سازمان انرژی اتمی کشورمان، دانشجویان سراسر کشور با صدور بیانیه و برگزاری تجمع، خشم خود را نسبت به حادثه ترور وی نشان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعی از دانشجویان نیشابوری در اعتراض به ترور شهید فخری زاده تجمع کردند + تصاویر

جمعی از دانشجویان نیشابوری در اعتراض به ترور شهید فخری زاده تجمع کردند + تصاویر