مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-29سياسي

واگذاری حق بهره برداری از مقبره صور اسرافیل به انجمن روزنامه نگاران


اعضای شورای شهر تهران یک فوریت طرح واگذاری حق بهره برداری از مقبره صور اسرافیل به انجمن روزنامه نگاران تهران را تصویب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در صحن امروز شورای شهر یک فوریت واگذاری حق بهره برداری از مقبره صوراسرافیل مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت و اعضای شورا نظراتشان را در این زمینه مطرح کردند.

محمدجواد حق شناس، به عنوان پیشنهاددهنده این طرح گفت: ساماندهی مکانی به نام شهدای مشروطه طی سال های اخیر به صورت مداوم توسط اعضای شورای شهر مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی بیان داشت: تعدادی از چهره معروف مشروطه در زمان استبداد فقیه در باغ شاه زندانی و به دار آویخته شدند که صور اسرافیل پدر روزنامه نگاری ایران در این محل شهید شده است.

این عضو شورای شهر تهران گفت: متأسفانه پیکر این فرد در قبرستان شهر دفن نشده و به بدترین شکل به بیرون از شکل انتقال یافته است اکنون با گسترش شهر این مقبره در مجاورت بیمارستان لقمان قرار گرفته و شهرداری تهران در راستای ساماندهی مقبره شهدای مشروطه اقدامات لازم را انجام داده است و حتی دو واحد مجاز را نیز تملک کرده است.

وی گفت: در راستای تکریم شهدای رسانه با هماهنگی سازمان زیباسازی و منطقه 11 شهرداری تهران همچنین موافقت شورای شهر طرح بهره برداری انجمن روزنامه نگاران تهران و بازسازی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری حق بهره برداری از مقبره صور اسرافیل به انجمن روزنامه نگاران

واگذاری حق بهره برداری از مقبره صور اسرافیل به انجمن روزنامه نگاران