مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-29سياسي

کرباسچی پاسخ مصباحی مقدم را داد


انتخابات، همواره انتخابات بین افراد است، از این رو ابتدا باید افراد مشخص شوند.

فعلا زمینه سفیدی است که هرکسی حرفی می زند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از برنا، غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران با بیان اینکه وضعیت اصلاح طلبان در انتخابات، روشن نیست، گفت: نه اصلاح طلبان با قدرت به بحث انتخابات ورود کرده و کار کرده اند و نه در طرف مقابل معلوم است چه کسی کاندیدا می شود، انتخابات، همواره انتخابات بین افراد است، از این رو ابتدا باید افراد مشخص شوند.

فعلا زمینه سفیدی است که هرکسی حرفی می زند.

دبیرکل حزب کارگزاران در پاسخ به این سوال که چه مولفه هایی بر بحث مشارکت در انتخابات تاثیرگذار است؟ اظهار کرد: به هر حال باید دید انتخابات چگونه سازماندهی می شود، در انتخابات هم حکومت، هم گروه های سیاسی و هم اراده مردم،تاثیر دارد فعلا هیچ کنش قابل توجهی اتفاق نیفتاده است.

او درباره ارزیابی خود از انتخابات دو قطبی افزود: ابتدا باید ببینیم آیا قطبی شکل می گیرد یا نه، در حال حاضر نمی توان در خصوص دو قطبی بودن انتخابات اظهارنظر کرد هم باید، اراده سیاسی در مردم ایجاد شود تا بتوانند بهتر انتخاب کنند و در گروه های سیاسی هم، باید این احساس، ایجاد شود که فعال شوند و گزینش درستی داشته باشند، در نتیجه این حرف ها، حرف های مقدماتی بوده که برای هیچک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرباسچی پاسخ مصباحی مقدم را داد

کرباسچی پاسخ مصباحی مقدم را داد