مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-29ورزشي

گذشت وزیر ورزش باید در تاریخ فوتبال ثبت شود


معاون توسعه ورزش قهرمانی با تاکید براینکه گذشت وزیر باید در تاریخ فوتبال ثبت شود، گفت: دکتر سلطانی فر برخلاف بسیاری ازمسوولان، به خاطر منافع فوتبال از حضور در مجمع فدراسیون گذشت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی علی نژاد در گفتگوبا پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان فرایند تایید اساسنامه فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی این فدراسیون را طولانی توصیف کرد که از خردادماه سال پیش آغاز شده بود و می بایست با قواعد بین المللی تنظیم و مطابقت پیدا می کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در این باره توضیح داد که آذرماه سال پیش آقای مهدی تاج استعفا داد و هیات رییسه تصمیم گرفت اواسط اسفندماه انتخابات را برگزار کند به این ترتیب همه شرایط برای برگزاری انتخابات فراهم شده بود.

او ادامه داد: در فاصله دو هفته به انتخابات، فیفا برگزاری انتخابات را منوط به اصلاح اساسنامه کرد، این در حالی بود که این فرایند از خردادماه سال گذشته شروع شده بود، گروهی از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نقطه نظراتشان را بیان کرده بودند که پس از مدتی مسکوت گذاشته شد.

علی نژاد با اشاره به اهمیت فدراسیون فوتبال برای ورزش کشور بیان کرد: در همین راستا در قالب همکاری نزدیک با این فدراسیون، تلاش شد فیفا برای برگزاری انتخابات متقاعد شود تا فدراسیون جدید، اصلاح اساسنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذشت وزیر ورزش باید در تاریخ فوتبال ثبت شود

گذشت وزیر ورزش باید در تاریخ فوتبال ثبت شود