مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-29بين الملل

ترامپ زمین بازی را برای بایدن مین گذاری می کند


احتمالا اعلام امیلی مورفی، رهبر وفادار به ترامپ اداره خدمات عمومی آمریکا مبنی بر اینکه برنامه ریزی انتقال قدرت ریاست جمهوری می تواند آغاز شود باعث شده تا بسیاری نفس راحت بکشند اما حقیقت این است که دولت ترامپ همچنان در حال ضربه زدن و آسیب رساندن شدید .

- احتمالا اعلام امیلی مورفی، رهبر وفادار به ترامپ اداره خدمات عمومی آمریکا مبنی بر اینکه برنامه ریزی انتقال قدرت ریاست جمهوری می تواند آغاز شود باعث شده تا بسیاری نفس راحت بکشند اما حقیقت این است که دولت ترامپ همچنان در حال ضربه زدن و آسیب رساندن شدید و مداوم به سامان کشور چه از روی خشم و نیت، و چه از روی بی کفایتی و کینه و یا ترکیب معیوبی از همه آنها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میامی هرالد، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در سمت رییس امنیت ملی، یک هدیه بزرگ نهایی به روسیه ولادیمیر پوتین – و یک سیلی خشمگینانه به همپیمانان ما در ناتو داد؛ خروج آمریکا از معاهده آسمانهای باز که در اصل توسط دولت های جمهوریخواه مورد مذاکره قرار گرفته بود.

این معاهده که در بردارنده نظارت با پرواز هواپیماهای غیرمسلح بر روسیه، آمریکا و غرب اروپا بود با توجه به ماجراجویی های نظامی تهاجمی پوتین در سالهای اخیر، دارای سود خیلی زیادتری برای آمریکا و همپیمانان اروپایی آن نسبت به اهمیت آن برای روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ زمین بازی را برای بایدن مین گذاری می کند

ترامپ زمین بازی را برای بایدن مین گذاری می کند