مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:002020-11-29سياسي

فخری زاده های بیشتری پا به عرصه خواهند گذاشت


فراکسیون مهدویت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات شهید فخری زاده در جهت تولید اولین کیت تشخیص کرونا، پدافند هسته ای، پیشرفتهای موشکی و دفاعی کشور تاکید کرد که اگر فخری زاده ای را از ما گرفتند، - فخری زاده های بیشتری پا به عرصه گذاشته و شتاب دهنده حرکت او خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام فراکسیون مهدویت مجلس شورای اسلامی در واکنش به ترور شهید فخری زاده به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم صهیونیسم و استکبار جهانی که قرنها با استعمار ملتها ظاهر خود را آراسته نشان می دهد، در باطن گرگ خونخواری است، که دهها جنگ تجاوز کارانه را به جهان تحمیل نموده است.

تحقق وعده های الهی و پیروزی بی پایان جبهه مقاومت و مردم شهید پرور ایران اسلامی در عرصه های گوناگون نبرد با استکبار جهانی به برکت خون شهدا بوده است.

تجزیه طلبی و ترور، جنگ تحمیلی، تحریم، ایران هراسی و اسلام ستیزی و در نهایت تدارک انقلاب مخملی و جنگ نرم به کمک فریب خوردگان داخلی، همه و همه جز رسوایی و شکست برای آنها و پیشرفت برای ملت ما، ثمری نداشته است.

پیشرفت تحسین برانگیز کشور در عرصه های علمی و فناوری نمونه ای الهام بخش را برای آزادگان و عدالتخواهان جهان فراهم نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فخری زاده های بیشتری پا به عرصه خواهند گذاشت

فخری زاده های بیشتری پا به عرصه خواهند گذاشت