مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:002020-11-29ورزشي

استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه زیرساخت های ورزشی شیراز


مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به تلاش برای استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری ورزشی در شیراز، گفت: - ایسنا/فارس مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به تلاش برای استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری ورزشی در شیراز، گفت: با همت خیر نیک اندیش ورزش یار، ساخت فاز دوم مجموعه ورزشی ماهان در مهدی آباد شیراز آغاز خواهد شد.

حاجی زاده یکشنبه 9 آذر در جلسه ای با حضور یکی از اعضای مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز گفت: برای تکمیل و توسعه زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری حوزه ورزش از ظرفیت های خیرین استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه تمام ظرفیت های قانونی برای توسعه سرانه و فعالیت های ورزشی به کار گرفته شده است، افزود: با شناسایی، جذب و هدایت خیرین، به حتم پیشرفت های خوبی در زمینه سرساخت های ورزشی استان فارس و شهر شیراز خواهیم داشت.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه پروژه های ورزشی خیرساز در شهرستان های مختلف استان در حال احداث است، گفت: باید زمینه را برای ورود و همراهی نیک اندیشان به این حوزه بیش از گذشته فراهم کنیم.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: هزینه کردن در حوزه هایی نظیر ورزش، سرمایه گذاری با هدف کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش نشاط و پویایی جامعه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه زیرساخت های ورزشی شیراز

استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه زیرساخت های ورزشی شیراز