مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:002020-11-29اجتماعي

کوهنوردان گمشده در ارتفاعات تکاب پیدا شدند


مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: کوهنوردان گمشده در جنوب استان و ارتفاعات تکاب پس از 12 ساعت عملیات جست وجو پیدا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر امیرجعفرزاده اظهارکرد: 3 کوهنورد اهل استان های گلستان و زنجان که در هوای برفی برای صعود به کوه 3350 متری بلقیس به شهرستان تکاب سفر کرده و در ارتفاعات این کوه مفقود شده بودند، پیدا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: این کوهنوردان عصر پنج شنبه گذشته با وجود هوای برفی و کولاکی به ارتفاعات کوه بلقیس شهرستان تکاب صعود کردند که در ادامه گرفتار کولاک شده بودند و ارتباط آنها قطع شده و گم شده بودند.

جعفرزاده بیان کرد: 2 تیم شامل تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر و هیات کوهنوردی تکاب بلافاصله پس از اطلاع از مفقود شدن این کوهنوردها وارد عمل شدند و از ساعت 8 صبح روز شنبه عملیات جست وجو برای یافتن آنها را آغاز کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اظهار کرد: تیم های امداد و نجات کوهستان برای یافتن این کوهنوردها از چند مسیر مختلف به ارتفاعات کوه بلقیس صعود کردند تا نفرات مفقودی پیدا شوند، که در نهایت دیشب موفق به پیدا کردن و نجات کوهنوردان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهنوردان گمشده در ارتفاعات تکاب پیدا شدند

کوهنوردان گمشده در ارتفاعات تکاب پیدا شدند