مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 09:402020-11-29اجتماعي

زلزله در شبکه شاد/مانوری که زیر سایه کرونا برگزار شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به اینکه هرساله مانور زلزله با همکاری نهادهای مربوطه برگزار می شود، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس امسال مانور زلزله با کمک والدین و در بستر شبکه شاد برگزار شد.

- محمد رضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اهمیت آموزش نسل جوان در مقابله با زلزله و حوادث طبیعی، گفت: هر ساله مانور زلزله در مدارس سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می شود که امسال باتوجه به شیوع بیماری شیوه برگزاری مانور متفاوت بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به اینکه کلاس های درس در سال جاری از طریق شبکه شاد دنبال می شود، تصریح کرد: زنگ مانور زلزله ساعت 10 صبح با هدایت برنامه شاد و صدا و سیما زده شد.

این مقام مسؤول اضافه کرد: طبق این برنامه والدین دانش آموزان ضمن آموزش پناه گیری از فرزندان خود تصویر تهیه کرده و در بستر شاد به اشتراک گذاشتند.

  فلاح نژاد ادامه داد: دانش آموزان در فرآیند عملیات مانور، پناه گیری صحیح، خروج اضطراری و مقاوم سازی اجرای غیر سازه ای منزل را آموزش دیدند.

  وی با اشاره به اینکه دستگاه های خدمات رسان در اجرای این برنامه ایفای نقش داشتند، یادآور شد: علاوه بر پخش برنامه آموزشی مانور زلزله در صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله در شبکه شاد/مانوری که زیر سایه کرونا برگزار شد

زلزله در شبکه شاد/مانوری که زیر سایه کرونا برگزار شد