مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 09:352020-11-29اقتصادي

کشف روغن موتور قاچاق در ری به ارزش 426 میلیارد


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: حدود 33 هزار کارتن انواع روغن موتور به ارزش تقریبی 426 میلیارد ریال در انبارهای شهرستان ری توسط بازرسان اداره صمت ری کشف شد.

- موسی احمدی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرری، اظهار کرد: در طرح تشدید بازرسی با هدف کنترل بازار بازرسان اداره صمت و دستگاه های نظارتی بنگاه های تجاری با موجودی حدودی 33 هزار کارتن روغن موتور قاچاق شناسایی شد.

وی سپس گفت: ارزش ریالی این محموله اکتشافی در حدود 426 میلیارد ریال است که به دلیل نگهداری کالای قاچاق از سوی صاحب کالا توسط بازرسان شناسایی و برای اعمال مراحل قانونی به مراجع قضایی ارائه می شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در ادامه افزود: بازرسان  اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در طرح بازرسی و نظارت های برنامه ریزی شده، انبارهای کالای شهرستان ری را به طور کامل رصد می کنند.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه 5 تیم بازرسی به اصناف، انبار و کارخانه ها اختصاص داده شده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی از واحدها می شود.

انتهای پیام/67062/م/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف روغن موتور قاچاق در ری به ارزش 426 میلیارد

کشف روغن موتور قاچاق در ری به ارزش 426 میلیارد