مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 09:352020-11-29سياسي

تکمیل تقاطع غیرهمسطح ورودی جعفریه تا پایان سال


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر قم از تکمیل تقاطع غیرهمسطح ورودی جعفریه تا پایان سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، روح الله امراللهی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی منطقه 6 قم، با اشاره به بازدید از پروژه های عمرانی منطقه 6 اظهار کرد: طی سه سال گذشته یکی از برنامه های اصلی شورای شهر ایجاد تعادل در پروژه های عمرانی در سطح هشت منطقه شهر بوده و اقدامات زیادی در مناطقی که از جهت سرانه های خدمات شهری کمبود داشتند اتفاق افتاده است.

وی به شرایط منطقه 6 شهر قم اشاره کرد و افزود: در این منطقه پنج بوستان احداث شده و بعد از سال ها خیابان کارگر و فهیمی بازگشایی شد؛ با توجه به عرض کم خیابان امامزاده ابراهیم تلاش بر این است که خط مترو شهر قم که از این محور عبور می کند هرچه زودتر به بهره برداری رسیده و نیاز به تعریض خیابان نباشد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر قم با بیان اینکه ریل راه آهن در منطقه 6 تاثیرات منفی داشته است گفت: تابلیه کارگر در دو طرف احداث شده تا تسهیل خوبی در تردد شهروندان صورت گیرد.

وی با اشاره به پیگیری شورای شهر برای هماهنگی با راه آهن کشوری برای احداث تابلیه دو طرف ریل آهن پل خیابان امامزاده ابراهیم گفت: با احداث این تابلیه خیابان زینبیه نیز امتداد خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل تقاطع غیرهمسطح ورودی جعفریه تا پایان سال

تکمیل تقاطع غیرهمسطح ورودی جعفریه تا پایان سال