مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-29اقتصادي

توزیع مرغ منجمد قیمت مرغ را در بازار کاهش داد


سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: توزیع مرغ منجمد توانسته نقش اثرگذاری در تعدیل قیمت مرغ گرم در بازار داشته باشد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: توزیع مرغ منجمد توانسته نقش اثرگذاری در تعدیل قیمت مرغ گرم در بازار داشته باشد.

شهریار قاسمی در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که توزیع مرغ منجمد چقدر در تعدیل قیمت مرغ اثرگذار خواهد بود، گفت: توزیع مرغ منجمد توانسته تا حدود زیادی قیمت مرغ را در بازار تعدیل کند.

وی افزود: قیمت مرغ گرم در مقاطعی در هفته گذشته در استان کرمانشاه به هر کیلوگرم 36 هزار تومان هم رسید که با توزیع بیشتر مرغ منجمد هم اکنون قیمت مرغ گرم حدود 26 و 27 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم است.

سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه با بیان اینکه در یک ماه گذشته 600 تن مرغ منجمد در استان توزیع شده، گفت: بیشترین توزیع را در چند وقت اخیر و در پی افزایش قیمت مرغ شاهد بوده ایم.

قاسمی ادامه داد: در اوایل ماه گذشته گاها میزان توزیع روزانه مرغ منجمد به دلیل اقبال کم مردم استان به خرید مرغ منجمد در حد پنج تن در روز بود.

وی اضافه کرد: در پی افزایش قیمت مرغ، روزانه به طور متوسط 50 تن مرغ منجمد در استان در حال توزیع است که با تصویب ستاد تنظیم بازار استان باز هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع مرغ منجمد قیمت مرغ را در بازار کاهش داد

توزیع مرغ منجمد قیمت مرغ را در بازار کاهش داد