مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-29پزشكي

آمادگی دانشجویان روانشناسی برای حمایت از بیماران مبتلا به کرونا


رییس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از آمادگی دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی روانشناسی برای حمایت روانی از بیماران مبتلا به کرونا در نقاهتگاه ها و محل های قرنطینه خبر داد.

- رییس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از آمادگی دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی روانشناسی برای حمایت روانی از بیماران مبتلا به کرونا در نقاهتگاه ها و محل های قرنطینه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر حمیدرضا خانکه در دیدار با رییس قرارگاه پشتیبانی شهید سلیمانی از آمادگی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در اجرای طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا آمادگی متخصصان خبر داد و گفت: دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی رشته روانشناسی این دانشگاه را برای حضور در نقاهتگاه ها و محل های قرنطینه، جهت افزایش تاب آوری و حمایت های روانی از افراد نیازمند اعزام خواهیم کرد.

وی همچنین با استقبال از اهداف قرارگاه پشتیبانی شهید سلیمانی بر همکاری و همراهی دانشگاه با دیگر ظرفیت ها و امکانات خود، با طرح شهید حاج قاسم سلیمانی (مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه محله و خانواده محور) تاکید کرد.

در ادامه دکتر پیرحسین کولیوند، رییس قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا با تشریح اهداف و سیاست های قرارگاه پشتیبانی شهید سلیمانی، گفت: یکی از اهداف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشجویان روانشناسی برای حمایت از بیماران مبتلا به کرونا

آمادگی دانشجویان روانشناسی برای حمایت از بیماران مبتلا به کرونا