مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-29اجتماعي

جاده های استان همدان لغزنده است


رییس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه بارش باران در تمامی محورهای استان همدان ادامه دارد، گفت: بعضی محورها لغزنده است و رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

- سرهنگ رضا عزیزی در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: در گردنه های استان بارش باران با مه گرفتگی همراه است، در حال حاضر ترافیک عادی و روان است و خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته تصادف فوتی به ثبت نرسیده است.

وی ضمن توصیه همراه داشتن زنجیر چرخ به رانندگان بیان کرد: رانندگان باید تجهیزات زمستانی را هنگام تردد در جاده ها همراه خود داشته باشند و از 15 آذر در این مورد اعمال قانون انجام می شود.

عزیزی تصریح کرد: احتمال اینکه غروب امروز بارش باران در جاده ها به برف تبدیل شود زیاد است بنابراین رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا دچار خروج از جاده و واژگونی وسیله نقلیه نشوند.

وی مطرح کرد: اولین علت تصادفات رانندگی در هوای بارانی سرعت غیرمجاز است و رانندگان باید با سرعتی کمتر از سرعت مجاز محل حرکت کنند همچنین تجهیزاتی مانند عاج لاستیک، سیستم گرمایشی و برف پاک کن در بروز تصادفات تأثیر فراوانی دارد.

عزیزی اضافه کرد: بعضی از خودروها مانند وانت بار به ویژه نیسان، وانت پیکان و وانت مزدا در بارندگی به دلیل اینکه قسمت جلو سنگین و نیروی محرک در عقب خودرو است سریع دچار واژگونی می شوند، در با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های استان همدان لغزنده است

جاده های استان همدان لغزنده است