مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 09:202020-11-29اجتماعي

واگذاری 10 هکتار زمین برای آغاز ساخت دانشگاه فرهنگیان استان سمنان


مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان بابیان اینکه 10 هکتار زمین برای آغاز ساخت دانشگاه فرهنگیان سمنان واگذار شد، گفت: علم آموزی 12 هزار دانشجو در این دانشگاه برنامه ریزی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس و توجه به سلامت روحی فرهنگیان، دانشجویان و دانش آموزان در دستور کار است، افزود: در حال حاضر یک هزار مهارت آموز و دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان سمنان در حال علم آموزی هستند.

دانشگاه فرهنگیان بزرگ ترین مرکز آموزش عالی حوزه تربیتی است مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان به عنوان بزرگ ترین و مهم ترین مرکز آموزش عالی حوزه تربیتی و پرورش باید سهم و نقش خود را در حوزه اجتماعی ایفا کند.

امیر بینایی با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی و شیوع کرونا ویروس در جامعه، به نظر می رسد دانشگاه فرهنگیان در کنار مسائل فیزیکی و کالبدی باید به فکر حوزه های محتوایی و روحی هم باشد، خاطرنشان کرد: امروز معلمان باید روش مواجهه بادانش آموزان در فضای مجازی را بدانند، با موضوع تاب آوری اجتماعی آشنا باشند و در مدیریت بحران و کاهش استرس دانش آموزان نقش داشته باشد.

وی اضافه کرد: به طورقطع در دوران پساکرونا، معضلات روحی، روانی، جسمی، اسکلتی، اخلاقی، رفتاری دامن خانواده، جامعه و نظام آموزشی را خواهد گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 10 هکتار زمین برای آغاز ساخت دانشگاه فرهنگیان استان سمنان

واگذاری 10 هکتار زمین برای آغاز ساخت دانشگاه فرهنگیان استان سمنان