مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 09:202020-11-29سياسي

«نادر فخری» سکان دار فرمانداری سمنان شد/«دانایی» به استانداری رفت


با حکم استاندار سمنان نادر فخری به عنوان سرپرست فرمانداری سمنان و عباس دانایی به عنوان مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان منصوب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دقایقی قبل با حکم استاندار سمنان دو انتصاب در فرمانداری و استانداری سمنان انجام شد.

در نخستین حکم نادر فخری به عنوان سرپرست فرمانداری سمنان معرفی و عباس دانایی که فرماندار سابق این شهرستان بود به عنوان مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان منصوب شد.

گفتنی است: فخری از تاریخ 30 مهرماه سال گذشته وارد فرمانداری شاهرود شد و مشاور استاندار و مدیرکل هسته گزینش استانداری کردستان، فرماندار سقز و قروه، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان، معاون اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی و رییس اداره آموزش و آزمون وموسسات آزاد کشور نیز در کارنامه فعالیتی او قرار دارد.

در حکم انتصاب نادر فخری آمده است: با عنایت به پیشنهاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و نظر به مراتب تعهد و توانمندی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان منصوب می شوید.

در بخشی از حکم انتصاب دانایی نیز آمده است: نظارت مستمر بر نحوه فعالیت احزاب، جمعیت ها و انجمن های اسلامی، تهیه و تدوین برنامه ها و سیاست های عمومی دولت و ابلاغ به فرماندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نادر فخری» سکان دار فرمانداری سمنان شد/«دانایی» به استانداری رفت

«نادر فخری» سکان دار فرمانداری سمنان شد/«دانایی» به استانداری رفت