مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 09:202020-11-29سياسي

تجمع دانشجویان اصفهانی مقابل سازمان انرژی اتمی + تصاویر


دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان اصفهان در محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده، مقابل سازمان انرژی اتمی ایران، منطقه هسته ای اصفهان تجمع کردند.

- در پایان بیانیه ای توسط یکی از دانشجویان بسیجی خوانده شد که متن آن به شرح زیر است: سیزدهم آبان ماه یادآور تبعید غریبانه روح خدا است که فریاد رسا و محکم خویش را در اوج تنهایی بر سر قبله مستکبرین عالم کشید تا آغازی باشد بر مسیر پر فراز و نشیب مجاهدت و مبارزه روح الله و فرزندانش در مسیر حق و خط بطلانی شود بر باور پوچ امکان همزیستی حق و باطل.

  فریاد هایی که امام در مسجد اعظم قم بر سر استکبار خارجی و نوکران داخلی اش کشید در 13 آبان 57 از حلقوم نوجوانان و دانش آموزانی بیرون آمد که خون رگ هایشان خیابان های تهران را گلگون کرد و سرانجام آن فریاد قوت بازوان دانشجویانی شد که در قلعه ی خیبر گشوده و فاتح جاسوس خانه ی آمریکا در ایران شدند و آخرین رشته های امید آمریکا و لیبرال های داخلی برای تداوم سلطه بر ایران را پاره کردند.

امام از آغاز مبارزه، رویارویی با آمریکا و استکبار را خط نشانی برای انقلابیون قرار داد تا ره گم نکنند و در طول سالیان نهضت مدام بر این مهم تأکید داشت، این باور از ابتدا در جان دانشجویان پیرو خط امام نشست و اولین ثمره ی آن تسخیر لانه جاسوسی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع دانشجویان اصفهانی مقابل سازمان انرژی اتمی + تصاویر

تجمع دانشجویان اصفهانی مقابل سازمان انرژی اتمی + تصاویر