مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 09:102020-11-29اقتصادي

ماجرای نامه هاشمی به رییس کل بانک مرکزی/ سرانجام قیمت تمام شده بلیت مترو


رییس شورای شهر تهران با اشاره به ارسال نامه و پیغام به رییس کل بانک مرکزی درباره اوراق مشارکت گفت: نظر شهرداری در مورد بلیت مترو، پرداخت سهم مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره  جلسه امروز هم اندیشی شورای شهری ها با شهردار تهران اظهار داشت: این جلسه صبح امروز قبل از برگزاری صحن شورا به صورت مجازی بین اعضای شورای شهر و شهردار تهران و برخی از معاونان شهرداری برگزار شد.

وی افزود: طرح های اولویت محور تحقق پذیر از جمله مباحث مطرح شده در جلسه هم اندیشی مجازی امروز شورای شهری ها با مدیران شهرداری بود و سه معاون شهرداری، مناف هاشمی، یزدانی و صبوری توضیحاتی ارائه کردند و قرار شد  جلسات در مورد طرح ها و پروژه های اولویت محور ادامه یابد.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین بعد از برگزاری جلسه هم اندیشی صحن شورا به صورت ترکیبی برگزار شد و 13 نفر از اعضا حضوری و 5 نفر مجازی در صحن حضور داشتند.

هاشمی گفت: یکی از دستور جلسه های امروز لایحه دو فوریتی برای نامگذاری خیابانی به نام شهید محسن فخری زاده بود که با رأی همه اعضای شورای شهر به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای نامه هاشمی به رییس کل بانک مرکزی/ سرانجام قیمت تمام شده بلیت مترو

ماجرای نامه هاشمی به رییس کل بانک مرکزی/ سرانجام قیمت تمام شده بلیت مترو