مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 09:102020-11-29بين الملل

کیهان: به اسراییل حمله موشکی کنیم؛ حمله ای با تلفات سنگین انسانی


عملیاتی نه در اندازه اقدام موشکی عین الاسد بلکه به این معنا که به طور واقعی شهر مهم بندری حیفا را آنچنان مورد حمله قرار دهیم که علاوه بر انهدام تاسیسات با تلفات سنگین انسانی نیز توأم باشد تا بازدارندگی ما به «نقطه اطمینان» برسد.

- عملیاتی نه در اندازه اقدام موشکی عین الاسد بلکه به این معنا که به طور واقعی شهر مهم بندری حیفا را آنچنان مورد حمله قرار دهیم که علاوه بر انهدام تاسیسات با تلفات سنگین انسانی نیز توأم باشد تا بازدارندگی ما به نقطه اطمینان برسد.

روزنامه کیهان در واکنش به ترور روز جمعه در آبسرد در سرمقاله خود با عنوان دست بر ماشه ای بازدارنده پیشنهاد کرد که بندر حیفا در اسراییل مورد حمله ای سنگین با تلفات بالای انسانی قرار بگیرید تا بازدارندگی ما به نقطه اطمینان برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران بخش هایی از این یادداشت را در ادامه می خوانید:با توجه به حجم خسارتی که از شهادت سردار شهید فخری زاده به جمهوری اسلامی خورده است، می توانیم بگوییم پاسخی که ما در ماجرای شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دشمن داده ایم، بازدارنده نبوده است کما اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی حمله موشکی ایران به عین الاسد را در حد یک سیلی و نه پاسخی درخور فاجعه ای که اتفاق افتاده بود، دانستند و چندین نوبت بر قطعی بودن انتقام ایران از آمریکا تأک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیهان: به اسراییل حمله موشکی کنیم؛ حمله ای با تلفات سنگین انسانی

کیهان: به اسراییل حمله موشکی کنیم؛ حمله ای با تلفات سنگین انسانی