مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 09:102020-11-29بين الملل

پیامدهای غیرقابل پیش بینی شیوع کرونا در آمریکا


پیامدهای غیر قابل پیش بینی شیوع گسترده بیماری کرونا در آمریکا در حال نمایان شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روسیا الیوم، آنچا پارانووا استاد دانشکده سیستم های بیولوژیک در دانشگاه جورج میسون آمریکا فاش کرد که شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا منجر به کاهش میانگین زاد و ولد در این کشور شده است.

پارانووا تأکید کرد که در ارزیابی خود بر اوضاع جمعیتی و ارتباطش با شیوع کرونا بر گزارش ها و تحلیل های مطبوعاتی استناد کرده است و از کاهش میانگین زاد و ولد در آمریکا که در عمل شروع شده است، ابراز تعجب کرده است.

وی تأکید کرد که کاهش زاد و ولدهای جدید در ماه های اکتبر و نوامبر در مقایسه همین مدت در سال گذشته ثبت شده است و میزان کاهش به حدود 15 درصد رسیده است.

پارنووا تصریح کرد که پیش بینی ها در اوایل شیوع کرونا اشاره به قرنطینه و ماندن مردم در خانه های شان داشت که منجر به افزایش زاد و ولد می شود اما در واقع چنین چیزی وجود ندارد و در عمل و به وضوح کاهش زاد و ولد در آمریکا رخ داده است.

در همین حال، در ایالات متحده آمارهای منتشرشده حاکی از آن است که در ماه نوامبر، 4 میلیون به شمار مبتلایان به ویروس کرونا افزوده شد، و تعداد مبتلایان در مقایسه با ماه اکتبر دو برابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامدهای غیرقابل پیش بینی شیوع کرونا در آمریکا

پیامدهای غیرقابل پیش بینی شیوع کرونا در آمریکا