مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:252020-11-29حوادث

147 واحد صنفی متخلف در گیلان پلمب شدند


رییس پلیس نظارت بر اماکن گیلان گفت: همزمان با اجرای محدودیت های کرونایی از اول آذر ماه، تاکنون 3236 بازدید در سطح استان انجام گرفته و 147 واحد صنفی که نسبت به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا بی تفاوت بودند، - ایسنا/گیلان رییس پلیس نظارت بر اماکن گیلان گفت: همزمان با اجرای محدودیت های کرونایی از اول آذر ماه، تاکنون 3236 بازدید در سطح استان انجام گرفته و 147 واحد صنفی که نسبت به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا بی تفاوت بودند، پلمب شدند.

سرهنگ سیدمهدی نجفی پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی در مدت زمان اجرای محدودیت های کرونایی در استان گیلان، اظهار کرد: همزمان با اجرای محدودیت های کرونایی از اول آذر ماه، تاکنون 3236 بازدید در سطح استان انجام گرفته است.

رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان افزود: در طی این بازدیدها 1672 مورد تذکر به واحدهای صنفی متخلفی که پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده بودند، داده شد و همچنین 512 واحد صنفی نیز اخطار پلمب دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در مدت اجرای محدودیت های کرونایی 723 مورد تعهد از واحدهای صنفی اخذ شد، تصریح کرد: 147 واحد صنفی که نسبت به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا بی تفاوت بودند، پلمب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

147 واحد صنفی متخلف در گیلان پلمب شدند

147 واحد صنفی متخلف در گیلان پلمب شدند