مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-29دانش

در چندسال گذشته شاهد تضعیف جایگاه دانشگاه فرهنگیان هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، محمود فرشیدی وزیر آموزش و پرورش دولت نهم، در نشست مجازی اعضای جمعیت فرهنگیان جوان با اشاره به نقش دانشگاه فرهنگیان در ارتقای کیفی آموزش و پرورش، - فرشیدی گفت: متاسفانه در سال های اخیر شاهد تضعیف جایگاه دانشگاه فرهنگیان هستیم و این جریان ناشی از داشتن دیدگاه مصرفی نسبت به آموزش و پرورش است که به دنبال اداره این نهاد حیاتی با کمترین هزینه ممکن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، محمود فرشیدی وزیر آموزش و پرورش دولت نهم، در نشست مجازی اعضای جمعیت فرهنگیان جوان با اشاره به نقش دانشگاه فرهنگیان در ارتقای کیفی آموزش و پرورش، به لزوم تقویت این دانشگاه بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در سال های اخیر شاهد تضعیف جایگاه دانشگاه فرهنگیان هستیم و این جریان ناشی از داشتن دیدگاه مصرفی نسبت به آموزش و پرورش است که به دنبال اداره این نهاد حیاتی با کمترین هزینه ممکن است.

فرشیدی در ادامه گفت: اگر مسیری که شهید رجایی در ابتدای انقلاب برای آموزش و پرورش ترسیم کرده بود تحقق پیدا میکرد، امروز شاهد آموزش و پرورش تراز اسلام و انقلاب بودیم، اما متاسفانه بعد از شهید رجایی، آموزش و پرورش از اولویت دولت ها خارج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در چندسال گذشته شاهد تضعیف جایگاه دانشگاه فرهنگیان هستیم

در چندسال گذشته شاهد تضعیف جایگاه دانشگاه فرهنگیان هستیم