مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-29اقتصادي

هنوز 35 درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه خالی است


به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه با وجود بارش های خوبی که طی چند وقت اخیر داشتیم، هنوز نزدیک به 35 درصد ظرفیت سدهای استان خالی است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه با وجود بارش های خوبی که طی چند وقت اخیر داشتیم، هنوز نزدیک به 35 درصد ظرفیت سدهای استان خالی است.

بهرام درویشی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به کم بارشی که از ابتدای پاییز امسال با آن مواجه بودیم، اظهار کرد: با وجود دو بارندگی خوبی که اخیرا داشتیم، هنوز ظرفیت سدهای استان تکمیل نشده و هیچ سدی در وضعیت سرریز قرار ندارد.

وی ادامه داد: بعد از سامانه بارشی قبلی، نزدیک به 872 میلیون مترمکعب آب پشت سدهای استان ذخیره داشتیم و نزدیک به 35 درصد ظرفیت یعنی رقمی معادل 478 میلیون مترمکعب ظرفیت سدها هنوز خالی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه افزود: چند روز طول می کشد تا آورد بارش های اخیر نیز وارد سدهای استان شود و احتمالا میزان ذخیره سدها بیشتر خواهد شد، اما بعید است این میزان بارش هم باعث سرریز سدها شود.

درویشی با اشاره به اینکه ظرفیت کافی در سدهای استان ایجاد شده تا در صورت بروز سیلاب مشکلی برای مدیریت آن نداشته باشیم، خاطرنشان کرد: در مرکز رصد و پایش داده های آبی استان، میزان و درصد پرشدن حجم مخازن سدها به صورت آنل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز 35 درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه خالی است

هنوز 35 درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه خالی است