مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:002020-11-29اجتماعي

اهدای 323 دستگاه تب لت و گوشی هوشمند به دانش آموزان ایتام کرمانی


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون با کمک خیران نیکوکار، 323 دستگاه تب لت و گوشی هوشمند خریداری و به دانش آموزان ایتام تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یحیی صادقی اظهار داشت: با توجه به ضرورت استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اینکه 8 هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان نیز فاقد گوشی هوشمند مناسب بوده و هستند که از خیران نیکوکار تقاضا داریم این نهاد را در تأمین گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند یاری کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون با کمک خیران نیکوکار، 323 دستگاه تب لت و گوشی هوشمند خریداری و به دانش آموزان ایتام تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از اهدای 17 تب لت هوشمند توسط یک خیر نیکوکار هلندی به ایتام تحت حمایت شهرستان گلباف خبر داد و افزود: ارزش این تعداد تب لت اهدا شده توسط این خیر نیکوکار بیش از 50 میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران می توانند در راستای کمک به تحصیل آنلاین دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و  تأمین تجهیزات لازم برای آن ها کمک های خود را از طریق ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری تحویل این نهاد دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 323 دستگاه تب لت و گوشی هوشمند به دانش آموزان ایتام کرمانی

اهدای 323 دستگاه تب لت و گوشی هوشمند به دانش آموزان ایتام کرمانی