مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-29حوادث

اعمال قانون 1000 دستگاه خودرو در یک هفته


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از اعمال محدودیت های ترافیکی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و اجرای 19 هزار تذکر لسانی و اعمال قانون 1000 دستگاه خودرو در یک هفته از اجرای طرح در استان خبر داد.

-  احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: طرح محدودیت از یکم آذر ماه، برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برای تردد در سطح شهرها و مناطق مختلف در نظر گرفته شده که خوشبختانه مردم استان، نهادها و سازمان ها همکاری بسیار خوبی با نیروی انتظامی و سایر دستگاه های امدادی و پزشکی استان داشته اند که جای قدردانی دارد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در یک هفته از شروع طرح کلیه محورهای برون شهری و معابر درون شهری توسط ایستگاه های ثابت و سیار پلیس، گشت ها و دوربین های ثبت تخلفات کنترل، اجازه ورود خودروهایی با پلاک غیر بومی و خروج خودروهای با پلاک بومی از شهرها داده نشد.

وی با بیان اینکه کلیه ترددها در محورهای مواصلاتی استان توسط کارکنان پلیس در ایست و بازرسی ها، پاسگاه های پلیس راه و دوربین های ثبت تخلفات ثابت و متحرک در مبادی ورودی وخروجی و سطح شهرهای استان کنترل و رصد می شوند، افزود: در همین راستا با گذشت یک هفته از اجرای این طرح در استان بالغ بر 19 هزار تذکر، و تعداد1000دستگاه خودرو که مقررات را رعایت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون 1000 دستگاه خودرو در یک هفته

اعمال قانون 1000 دستگاه خودرو در یک هفته