مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-29اجتماعي

لزوم رفع سریع مشکل نقاط بحرانی و آب گرفتگی معابر شادگان


سرپرست فرمانداری شادگان با تأکید بر رفع سریع آب گرفتگی مناطق بحرانی و مشکل دار شهر در بارندگی شب گذشته، گفت: دستگاه های خدمات رسان برای رفع این مشکل مناطق بحرانی بیشتر تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید صبری پور صبح امروز یکشنبه در جلسه ستاد بحران شادگان به بارندگی روز گذشته و آب گرفتگی برخی مناطق این شهرستان اشاره و اظهار کرد: بارش های پی در پی روز گذشته در شادگان و روستاهای اطراف این منطقه باعث آب گرفتگی معابر و بخش هایی از شهر شد.

وی بر آماده باش شدن همه ادارات و دستگاه های شادگان تأکید کرد و افزود: برای تسهیل در رفع و هدایت آب های سطحی و همچنین رفع سریع آب گرفتگی در معابر، ادارات و دستگاه های ذی ربط باید همکاری و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با تأکید بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش خسارات احتمالی در مواقع بروز بحران توسط دستگاه های ذی ربط، از مدیران ادارات خواست با بسیج امکانات و تجهیزات خود، آمادگی خود را برای کنترل شرایط احتمالی و مقابله با بروز هر گونه بحران حفظ کنند.

صبری پور در پایان با تأکید بر اینکه مسئولان دستگاه های عضو ستاد بحران در شادگان لازم است در دسترس باشند، گفت: حضور همه مسئولان در زمان وقوع بحران ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رفع سریع مشکل نقاط بحرانی و آب گرفتگی معابر شادگان

لزوم رفع سریع مشکل نقاط بحرانی و آب گرفتگی معابر شادگان